تبلیغات
>>از هر چیز و همه جا در یکجا - چه بخوریم تا لاغر شویم؟ - Yekja - MihanBlog - یكجا - بهترین وبلاگ - ایران - میهن بلاگ - فارسی
>>از هر چیز و همه جا در یکجا (بهترین و متنوعترین وبلاگ فارسی برای تمامی ایرانیان و تمامی سنین)
این وبلاگ هر روز مطالب تازه ای برای افزایش اطلاعات عمومی شما داره. همه به این اطلاعات نیاز دارند.
بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین متنوعترین وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ وبلاگ ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایران دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین آخرین خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن خفن یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا یكجا Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja Yekja MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog MihanBlog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog Mihan Blog میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ میهن بلاگ جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین ترین

درباره وبلاگ

شما ممكنه هر روز وقت زیادی رو در اینترنت صرف یافتن و مطالعه مطالب جدید و جالب كنید.
با ورود به این وبلاگ، به راحتی مطالب جدید را در ظرف چند دقیقه مطالعه خواهید كرد.
می توان گفت حد اقل 80% مطالب این وبلاگ، همیشه برای كاربران جدید تازگی دارند. پس به تمامی مطالب وبلاگ سر بزنید.
مدیر وبلاگ : م گ

آخرین پست ها

لینکدونی

جستجو

نظرسنجی

  • دوست دارید كدام دسته مطالب رو بیشتر توسعه بدم؟







نویسندگان

جنگ خان ها، با حضور نژاد پارسی بهتر از بازی تراوین ( بازی برتر 2008 )


تبلیغات كلیكی، به ازاء هركلیك تا 90 تومان


تبلیغات كلیكی، به ازاء هركلیك تا 80 تومان


تبلیغات كلیكی، به ازاء هركلیك تا 50 تومان، حداقل واریز 1000 تومان


تبلیغات كلیكی، به ازاء هركلیك از 30 تومان، بدون محدودیت برای واریز

چه بخوریم تا لاغر شویم؟

مقادیر زیادی آب (حداقل 5 تا 6 لیوان در روز) بنوشید تا دیگر شما بین احساس گرسنگی و تشنگی سر در گم نشوید.

این‌كه چه بخوریم تا لاغر شویم، یكی از سوالات مورد علاقه افراد چاق است، در حالی كه شاید بهتر آن است كه بپرسند چه نخورند تا لاغر شوند؟ ولی از آنجا كه غذا یك عشق پنهان برای آنان است راه حل لاغری خود را نیز در آن می‌یابند.

البته باید اذعان نمود كه غذا جزو لاینفك زندگی همه ماست و از طرفی یك لذت خداداد است پس اولا ما باید غذا بخوریم و ثانیا باید از غذا لذت ببریم وگرنه دچار اختلالات روانی خواهیم شد.

پس حالا چه باید بخوریم تا لاغر شویم؟ یا اگر وزن ما طبیعی است دچار افزایش وزن نگردیم؟  نكات ذیل  جواب خلاصه‌ای است به این سوالات:

1- سبزیجات، حبوبات و غلات سبوس‌دار و میوه‌جاتی كه قندشان بسرعت جذب نمی‌گردند و به عبارتی دارای قند پیچیده می‌باشند را جایگزین مواد قندی ساده و انواع شیرینی‌جات نمایید. خیلی از افراد چاق همیشه به دنبال داشتن مواد قندی ساده حتی به میزان كم می‌باشند تا دچار ضعف نگردند، ولی حقیقت آن است كه استفاده از مواد شما را در یك سیكل معیوب قرار می‌دهد كه طی روز همیشه باید از این مواد بخورید تا ضعف شما پایان یابد.

2- مصرف لبنیات از نوع كم‌چرب، تخم‌مرغ، گوشت قرمز و گوشت سفید بدون چربی و روغن گیاهی مایع  از مواد غذایی است كه شما به هر صورت باید در برنامه غذایی خود بگنجانید. ولی مصرف آنها  بنابر شرایط بدنی، سن، جنس و نوع بیماری‌های همراه، بایستی تغییر یابد كه نیاز به برنامه‌ریزی منظم توسط متخصصین تغذیه دارد.

3- مصرف انواع چربی‌های حیوانی، فست‌فودهای حاوی چربی اشباع شده، نوشابه‌های گازدار، شیرینی‌ها، خرما و عسل و مواد حاوی قند سریع‌الهضم بایستی با محدودیت جدی همراه باشد. اگرچه حذف كامل  این نوع مواد غذایی با توجه به عادات روزمره خیلی از افراد چاق شاید امكان‌پذیر نباشد ولی محدود نمودن با برنامه و زیر نظر متخصص  امكان‌پذیر و منطقی بوده و شما را در كاهش وزن بدون شمارش دقیق كالری دریافتی یاری می‌نماید.

4- مقادیر زیادی آب (حداقل 5 تا 6 لیوان در روز) بنوشید تا دیگر شما بین احساس گرسنگی و تشنگی سر در گم نشوید.

5- از آنجا كه مكانیسم طبیعی كنترل اشتها و سیری در خیلی از افراد چاق دچار اختلال است،  رفتاردرمانی و تغییر عادات غذایی و شیوه‌های زندگی شاید قبل از نكات فوق و ضروری‌تر از همه آنها باشد، چرا كه شما را در ایجاد حس سیری به طور خودكار یاری می‌نماید. از بین عادات غذایی:  رژیم غذایی منظم و كنترل سرعت غذا، از نكات اساسی در این زمینه است.

6- برنامه‌های آموزشی كنترل استرس با توجه به این‌كه خیلی از اوقات ما خوردن را راهی برای كنترل استرس خود می‌دانیم از موارد پر اهمیت می‌باشد.

7- در نهایت فعالیت بدنی مدون كه تركیب ورزش‌های هوازی و نیز مقاومتی و كششی را شامل می‌شود، شما را در داشتن انتخاب غذایی آزادتر كمك می‌‌كند.

آرشیو موضوعی

PageRank

AsanDownload™  - The joy of downloading!

آرشیو

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :